Veelgestelde vragen

Algemeen

Kan ik ook mijn eigen foto als Diamond Painting bestellen?

Jazeker! Een foto van je hond of een foto met een dierbaar iemand, het kan allemaal! Klik hier om je eigen foto om te toveren tot een diamond painting. Kom je er niet helemaal uit? Wij helpen je graag verder. Neem gerust contact met ons op. 

Hoe weet ik of mijn foto geschikt is?

Als wij de bestelling binnen krijgen, checkt het Hobby Painter team ook altijd nog of de kwaliteit van de foto goed genoeg is om de diamond painting te maken. Twijfels of vragen over het proces? Geef het door aan de klantenservice, zij kijken met liefde even met jou mee! 

Het lukt mij niet om mijn foto te uploaden

Het is dan misschien handig om iemand te vragen die je kent om te helpen. Je kan natuurlijk altijd even de klantenservice een berichtje sturen, maar die kunnen helaas niet op jouw computer iets doen.

Wat gebeurt er met mijn ingestuurde foto?

De foto wordt door ons bewerkt zodat deze doorgestuurd kan worden naar de fabriek. Nadat wij de painting gemaakt hebben wordt je foto weer uit ons systeem verwijderd.

Ik mis een paar steentjes wat nu?

Het komt wel een voor dat er een paar steentjes te weinig in het pakket zitten. Geen zorgen, stuur ons een bericht en wij sturen de missende steentjes naar je op. Kosteloos uiteraard! 

Mijn bestelling is toch anders dan verwacht, mag deze retour?

Soms komt het voor dat de Diamond Painting en jij geen match zijn. Dat is helemaal niet erg. Je kan de Diamond Painting dan terugsturen met daarbij het toegevoegd het retourformulier. Vraag deze aan de klantenservice.

Omdat gepersonaliseerde producten speciaal voor jou gemaakt worden, is het niet mogelijk om de Diamond Painting Eigen Foto Pakketten te retourneren. Ben je niet tevreden met het product? Neem dan even contact op met de klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen

Wanneer je het pakket naar ons terug hebt gestuurd en wij hebben deze in goede orde ontvangen, dan ontvang je binnen 14 dagen het geld terug op je rekening.

Vragen over bestellingen

Waar kan ik mijn pakket volgen?

Hieronder kan je alle links vinden van de verzendbedrijven die wij gebruiken. Gebruik je postcode en track & trace code op een van deze pagina's om te zien wat de status van je pakket is. 

PostNL kan je vanaf hier volgen:

https://www.internationalparceltracking.com/ 

DHL kan je vanaf hier volgen:

https://www.logistics.dhl/nl-nl/home/traceren.html 

Bpost kan je vanaf hier volgen:

https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=nl 

Mijn bestelling is na het aangegeven bezorgmoment nog niet aangekomen, wat nu?

Neem even contact op met onze klantenservice, wij gaan dan uitzoeken wat de oorzaak van het probleem ligt. 

Wij hebben helaas weinig invloed op het verzendproces, aangezien de bezorgbedrijven de verzending en bezorging voor ons regelen. Wel zullen we er alles aan doen om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen.

Wat als mijn bestelling niet compleet is?

Als je een bestelling hebt geplaatst met producten die verschillende levertijden hebben worden deze producten apart van elkaar bezorgd. Is je bestelling toch nog niet compleet? Neem dan even contact met ons op, wij lossen het voor je op.

Waar kan ik mijn track & trace code vinden?

De track & tace code wordt naar jou gemaild wanneer het pakket bij het bezorgbedrijf is aangemeld. Voor verzendingen met een levertijd van 10 tot 21 dagen kan dat tot een week duren. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Dat ligt eraan welk product je gekocht hebt, de levertijden wordt vaak vermeld bij het product.

Een product met 3 dagen levertijd zal rond die periode bezorgd worden.

Producten die wij op maat maken hebben een levertijd van 10 tot 15 werkdagen.

Ik wil graag mijn bestelling ophalen, kan dit?

Het is jammer genoeg niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen. Hoe graag we onze klanten ook willen ontmoeten, dit kan helaas niet.

Onze voorraad en levering wordt beheerd door een extern bedrijf die daar veel beter in is dan dat wij dat zijn.